Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Google Ads

Vyhledat
SEOPPCAISociální sítěOnline marketingGoogle AdsKonferenceMarketingChatGPTData
ZačátečníkPokročilýExpert
Jak na audit reklamních účtů

Jak na audit reklamních účtů

Před časem jsme dali v Tastu dohromady 5 věcí, které je potřeba zjistit před každým auditem reklamních účtů. Ale ještě než s auditem začneme, je dobré vědět několik základních věcí, které nám ukážou, jak k auditu přistoupit. Jedná se například... Číst dále »

Limitace manuálního CPC

Limitace manuálního CPC

V minulosti byla strategie manuálního CPC jedinou možnou strategií pro bidding na platformách, jako je Google Ads či Sklik. Specialista jednoduše nastavil maximální cenu za proklik a systém, dle výše částky, reklamu zobrazoval ve více, či méně prémiových aukcích. Následně... Číst dále »

Načíst další