Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Nálož PPC novinek #listopad22

Jan Janoušek
Jan Janoušek
21. 11. 2022

V digitálním světě nezůstává kámen na kameni déle než pár dnů. Proto přinášíme pravidelnou nálož novinek ze světa PPC.

Přemýšlíte, co si pustit do sluchátek? Jste na správném místě! Poslechněte si rozhovor bratrské dvojice Davida a Honzy Janouška. A podívejte se na zajímavé odkazy, které v podcastu společně rozebírají.

  • Článek – Search Engine Land píše o tom, jak nastavit Performance Max na svátky.
  • Návod – Nově je možnost promovat mimo klasického příspěvku a storiečka i Reel. Funguje to stejně jako jakýkoliv jiný příspěvek a samozřejmě i zde lze pracovat s IDs.
  • Článek – Čtyři nové funkce Performance Max.
  • Příspěvek – Způsob jak si prohlédnout všechny Google Ads reklamy konkurentů. Musí se ale jednat o ověřeného inzerenta.
  • Článek – 4 nové umístění v Apple Search Ad – pouze pro propagaci aplikací.
  • Case study – Srovnání Google Analytics vs. Google Ads konverzního kódu.
  • Příspěvek – Nově můžeme v Google Ads vidět insigty na úrovni produktů.
  • Článek – Přidání Business name a loga do Google Ads.
  • Příspěvek – V Account settings můžeme nově odstranit klíčová slova pro Performance Max.
  • Článek – Google audio Ads – nově lze cílit i na posluchače podcastů.
  • Článek – Jak optimalizovat na konverzní poměr.
  • Článek – Další vrstva dvojité hrozby – proč algoritmy prioritizují velké firmy.
  • Článek – 5 způsobů jak sladit PPC a SEO.
  • Článek – Clare Janet – proč bychom měli používat automatické strategie.
  • Článek – Jaký byl Data Restart 2022?
  • Podcast – Klasický přísun novinek od Ládi Vitouše

Nestihli jste shrnutí PPC novinek za minulý měsíc? Nevadí. Poslechněte si novinky ze světa PPC a marketingu teď.

Sdílejte článek

Související články