Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Jindřich Fáborský a Honza Makovička: „Chceme, aby kvalitní výstup řečníků byl páteří našich akcí.“

Už za týden se chystá největší marketingová akce roku! Tři dny naplněné přednáškami, diskuzemi, networkingem, a nevyhnutelnými večírky. 20. až 22. února 2024 se Brno stane epicentrem toho nejlepšího, co digitální marketing nabízí.

To vše a mnohem více slibuje Marketing Festival, legendární událost, která se vrací s energií prvního ročníku a moudrostí devátého.

Festival těch nejlepších v oboru

Marketing Festival není jen další akcí v kalendáři. Marketing Festival je místem, kde se setkávají ti nejlepší v odvětví. Je to setkání, které přináší kvalitní vzdělávací obsah a inspiraci pro markeťáky, kteří chtějí posouvat hranice ve svém oboru. Tady získáte vhled do nejnovějších trendů, odtud si odnesete hlavu plnou nápadů a jasnou vizi, kam dál.

Rozhovor s ředitelem Marketing Festivalu

A právě teď, jen pár dnů před akcí, vám přinášíme jedinečný rozhovor! S Michaelem Kochem budou hovořit Jindřich Fáborský, zakladatel a ředitel Marketing Festivalu, a Honza Makovička, CEO digitální agentury Taste, která je jedním z partnerů Marketing Festivalu.

V rozhovoru se například dozvíte:

  • Je Marketing Festival opravdu nejlepší akcí pro marketéry v Česku?
  • Jak kvalitní akce jsou v Česku v porovnání se zahraničím?
  • Proč Honzovi uteklo hlavní partnerství na Marketing Festivalu?
  • Jaké noční můry se zdají Jindrovi před Marketing Festivalem?
  • Jak velké nároky kladou na pořadatele celebrity Marketing Festivalu?
  • Bude Marketing Festival pouze o umělé inteligenci?
  • A mají marketéři v souvislosti s AI zapomenout na vše, co se dosud naučili?

Zajímají vás odpovědi na tyto a další otázky? Poslechněte si celý rozhovor!

Proč si Jindru a Honzu poslechnout?

Jindřich Fáborský posouvá svými inovativními projekty úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Je zakladatelem nejen Marketing Festivalu, ale Digisemestru a spoluzakladatelem úspěšného veletrhu Reshoper. Fáborský představuje esenci těchto akcí, které mění dynamiku digitálního marketingu a formují budoucnost odvětví.

Honza Makovička je nositelem oddanosti vývoji a sdílení znalostí, které vytvářejí základ pro růst a úspěch v digitálním světě. Pro Honzu a jeho tým v Taste není edukace pouze prázdným slovem. „Chceme určovat směr a trendy digitálního marketingu v Česku. Našim cílem je posouvat celý trh – odborníky, agentury, studenty VŠ i nás samotné. Věříme totiž, že se vzdělanějšími klienty můžeme realizovat pokročilejší projekty. Sami pořádáme konference, školení a tvoříme vzdělávací materiály. Proto je pro nás Marketing Festival velkým zdrojem inspirace a jsme rádi jeho součástí,“ říká Makovička.

Náš rozhovor taky na Apple a Spotify

Nechcete si pouštět video? Nevadí! Celý rozhovor si můžete pustit také do uší na vašich oblíbených platformách Apple a Spotify.

Sdílejte článek

Související články