Už za týden se chystá největší marketingová akce roku! Tři dny naplněné přednáškami, diskuzemi, networkingem, a nevyhnutelnými večírky. 20. až 22. února 2024 se Brno stane epicentrem toho nejlepšího, co digitální marketing nabízí.
To vše a mnohem více slibuje Marketing Festival, legendární událost, která se vrací s energií prvního ročníku a moudrostí devátého.
Festival těch nejlepších v oboru
Marketing Festival není jen další akcí v kalendáři. Marketing Festival je místem, kde se setkávají ti nejlepší v odvětví. Je to setkání, které přináší kvalitní vzdělávací obsah a inspiraci pro markeťáky, kteří chtějí posouvat hranice ve svém oboru. Tady získáte vhled do nejnovějších trendů, odtud si odnesete hlavu plnou nápadů a jasnou vizi, kam dál.
Rozhovor s ředitelem Marketing Festivalu
A právě teď, jen pár dnů před akcí, vám přinášíme jedinečný rozhovor! S Michaelem Kochem budou hovořit Jindřich Fáborský, zakladatel a ředitel Marketing Festivalu, a Honza Makovička, CEO digitální agentury Taste, která je jedním z partnerů Marketing Festivalu.
V rozhovoru se například dozvíte:
- Je Marketing Festival opravdu nejlepší akcí pro marketéry v Česku?
- Jak kvalitní akce jsou v Česku v porovnání se zahraničím?
- Proč Honzovi uteklo hlavní partnerství na Marketing Festivalu?
- Jaké noční můry se zdají Jindrovi před Marketing Festivalem?
- Jak velké nároky kladou na pořadatele celebrity Marketing Festivalu?
- Bude Marketing Festival pouze o umělé inteligenci?
- A mají marketéři v souvislosti s AI zapomenout na vše, co se dosud naučili?
Zajímají vás odpovědi na tyto a další otázky? Poslechněte si celý rozhovor!
Proč si Jindru a Honzu poslechnout?
Jindřich Fáborský posouvá svými inovativními projekty úroveň marketingového vzdělávání v Česku. Je zakladatelem nejen Marketing Festivalu, ale Digisemestru a spoluzakladatelem úspěšného veletrhu Reshoper. Fáborský představuje esenci těchto akcí, které mění dynamiku digitálního marketingu a formují budoucnost odvětví.
Honza Makovička je nositelem oddanosti vývoji a sdílení znalostí, které vytvářejí základ pro růst a úspěch v digitálním světě. Pro Honzu a jeho tým v Taste není edukace pouze prázdným slovem. „Chceme určovat směr a trendy digitálního marketingu v Česku. Našim cílem je posouvat celý trh – odborníky, agentury, studenty VŠ i nás samotné. Věříme totiž, že se vzdělanějšími klienty můžeme realizovat pokročilejší projekty. Sami pořádáme konference, školení a tvoříme vzdělávací materiály. Proto je pro nás Marketing Festival velkým zdrojem inspirace a jsme rádi jeho součástí,“ říká Makovička.
Náš rozhovor taky na Apple a Spotify
Nechcete si pouštět video? Nevadí! Celý rozhovor si můžete pustit také do uší na vašich oblíbených platformách Apple a Spotify.