Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Tik Tok a žbrblo. Jaký byl Social Date #4?

„Pojďme dostát jménu akce. Připravme rande v pravém slova smyslu. Romantická hudba, přítmí, tulipán na stole a 60 lidí ze socialu.“ Další Social Date jsme se rozhodli uchopit trochu jinak. Jak tohle mohlo dopadnout?

Před začátkem jsme nervózně přešlapovali a trochu nám bušilo srdce. Jak tohle účastníci přijmou? Díky malým stolečkům byl networking téměř nevyhnutelný. Pro ostýchavé jedince jsme však měli v rukávu skleničku vína a tak jsme doufali jen v to nejlepší. A ano, ono se to povedlo.

Hned první přednáška o Tik Toku prolomila ledy. Michal Vokoun zavzpomínal na jeho první otevření aplikace a šok, který mu video způsobilo. Měli jste to stejně? Michal nás upozornil na nástrahy, ale zároveň doporučil i vtipné a inspirativní autory. Nebojte se toho, pokud máte mladou cílovku, Tik Tok je výzvou i pro vás! Na Michalovu case study si budeme muset ještě chvíli počkat. Už se ale něco chystá.

přednášející

Twitterová hvězda z Billy, Slečna pokladní, nás hned na začátku rozesmála. Víte co je žbrblo? To je ten předěl u pokladen, který odděluje jednotlivé nákupy. A kdo ho má za nákup dávat? Ten, kdo nákup už vyložil, nebo ten, kdo nákup teprve vykládá? Aha? Kromě takovýchto velkých otázek nám však Slečna pokladní, víc než tipy a triky na Twitteru, kladla na srdce ohleduplnost a pochopení, které by všem ušetřilo mnoho nervů. A to nejen při nákupech.

Přestávka byla ve znamení networkingu. A protože ani kuře zadarmo nehrabe, za nové kontakty jsme účastníky odměnili soutěží o lístky na plánovaný Social Restart.

účastníci konference

Posilnění a občerstvení jsme dostali od Honzy Tichého jasnou zprávu. Atribuci už můžete počítat i u reklam na Facebooku! Přesně se podíváte, na co zákazník před nákupem viděl. Dobré, ne?

Nikol Petrušková poradila, jak udělat z influencerů kamarády. A jak? Hlavní je komunikace! Dopředu si ujasněte představu o výstupech, kolik jich bude, jak mají značku označovat a spoustu další drobností. A pak, samozřejmě, buďte přátelští a lidští. Zajímejte se o jeho život, nekoukejte na něj jako na pouhý prostředek k vydělání peněz a nechte ho tvořit takový obsah, který ho baví.

Social Date #5 plánujeme na 5. 6. 2019. Potkáme se?

Žiju psaním, není tedy divu, že v Taste Digistory zastávám funkci copywritera. Na mé práci mě baví, že mě neustále rozvíjí. S každým článkem se dozvídám něco nového. Jednou o výměně kotle od Viessmanna, jindy se dostávám na kloub opalovacím krémům s Alphega lékárnou. Po práci ráda zajdu do galerie, kde obdivuji především moderní umění.

« Zpět na odborné články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář