Začátek roku bývá tradičně obdobím změn a nových předsevzetí. Věříme, že i v roce 2025 si uchováte silnou motivaci k osobnímu rozvoji a touhu získávat nové znalosti a zkušenosti. Pokud se pohybujete v oblasti e-commerce, právě první měsíce roku jsou ideální příležitostí k účasti na klíčových událostech, které vám mohou přinést nové informace, aktuální trendy a cenné kontakty. A kde tedy načerpat inspiraci, rozšířit své know-how a sdílet zkušenosti s ostatními profesionály z branže?
E-mail Restart 2025 – 23. ledna, Praha
Stále nevíte, jak uchopit e-mail marketing ve vaší firmě? Nebo jak mu dodat čerstvý vítr do plachet a být tak o krok před konkurencí? Dorazte „restartovat“ váš e-mailing na E-mail Restart a posunout ho na další level. Praktickými návody a reálnými ukázkami vás provede 11 přednášek, kde bude dominovat téma dat a automatizace.
Jaké přednášky byste určitě neměli vynechat? Pokud vás zajímá, kde se nachází retence v komunikační strategii a jaká úskalí s sebou retenční marketing přináší, nezmeškejte přednášku Davida Janouška a Roberta Čížka s názvem Je retence skutečně důležitá pro dlouhodobý růst firmy?
Ze soudku všemi oblíbených case study doporučuji reálnou zkušenost firmy Vuch. Markéta Kryštůfková a Aneta Abelová představí nejlepší retenční scénáře, pomocí kterých jim nyní z e-mailingu na e-shop přichází více než 71 % z celkového počtu vracejících se zákazníků.
Když vločka strhne lavinu, název přednášky, kterou vás provede Kateřina Růžičková, Jiří Havlovic a Jakub Votruba. Přednáška slibuje praktické ukázky práce se zákaznickými daty, automatizované procesy nebo personalizovaný přístup. Jakub Olexa nás ve své přednášce provede tématem dat v nebezpečí. V dnešní době mají více než 60 % otevřených e-mailů na svědomí boti. Jaký dopad mají na reputaci vaší domény? To a mnoho dalšího se dozvíte 23. ledna v Kině Lucerna.
AI v zákaznické péči 2025 – 23. ledna, on-line
Umělá inteligence už dávno není sci-fi. Stává se nepostradatelným nástrojem, který transformuje, jak firmy komunikují se svými zákazníky. Podle nedávných průzkumů AI dnes aktivně využívá téměř 70 % firem, přičemž většina z nich ji nasazuje právě v oblasti zákaznické péče. A jaký je důvod? AI dokáže řešit dotazy rychleji, přesněji a často i osobněji než člověk. Navíc umožňuje týmům lépe předvídat potřeby zákazníků, optimalizovat procesy a soustředit se na složitější úkoly, které vyžadují lidský přístup.
Věříte, že AI je budoucnost? Nejste sami. Téma umělé inteligence rezonuje napříč všemi obory a pro firmy znamená zásadní konkurenční výhodu. Pokud chcete zjistit, jak AI efektivně využít ve své zákaznické péči a jak díky ní zlepšit spokojenost svých zákazníků, nenechte si ujít online diskuzi pod názvem AI v zákaznické péči 2025.
On-line diskuze se uskuteční 23. ledna od 15 hodin pod záštitou České asociace umělé inteligence a nabídne konkrétní příklady implementace AI v praxi. Získejte inspiraci od předních odborníků, jako je Martin Baroš, Jakub Vyskočil nebo Zdeněk Valut a Lukáš Benzl, kteří se podělí o své zkušenosti a doporučení mimo jiné také na AI Restartu 2025. Akce je vhodná pro všechny, kteří chtějí být připraveni na změny, které umělá inteligence přináší. Vstup je zdarma, stačí se registrovat.
PPC Date #8 – 6. února, Praha
Sice má tato akce únorové datum, ale my o ní záměrně píšeme už v lednu. Proč? Abyste si stihli včas sehnat vstup na obvykle rychle vyprodaný event! Čeká nás totiž již osmé randíčko, které se bude opět konat v prostorách kanceláří Heureka Group v Karlíně od 17 hodin. PPC Date #8 tentokrát nikoliv ve formátu tematických kulatých stolů, ale klasickou formou přednášek. Všichni se tak můžou těšit na celkem 4 přednášky.
Celou akcí vás provede Jan Janoušek, který se pohybuje ve správě výkonnostních kampaní jako ryba ve vodě a dokáže pro PA reklamy nadchnout opravdu každého. Ve své přednášce vás seznámí s externími faktory, jako jsou ceny, skladovost nebo sezónní trendy, které mohou zásadně ovlivnit úspěch reklamních kampaní. Dozvíte se, jak zásadní je správná cenotvorba nejen v rámci samotných produktů, ale hlavně v návaznosti na sezónu. Jak často by se měla cenotvorba aktualizovat, jaké jsou nejlepší postupy a jaký dopad může mít správný pricing na prodejnost produktů.
Na začátku akce vás čeká welcome drink a chybět nebude ani skvělé občerstvení. Tak dorazte si vyměnit zkušenosti s kolegy z branže a načerpat inspiraci.
Videozáznamy přednášek z Restartů – on-line
Skvělá zpráva pro všechny, kteří se chtějí vzdělávat a čerpat inspiraci z přednášek. Nově jsme zveřejnili videozáznamy vystoupení kolegů z Taste na Restartech v letech 2023 a 2024. Máte tak možnost si kdykoliv zpětně prohlédnout a připomenout inspirativní prezentace, které pokrývají aktuální témata ze světa e-commerce a digitálního marketingu.
Věříme, že tyto záznamy budou cenným zdrojem znalostí a inspirací na vaší profesní cestě. Vstupte do e-commerce světa inspirativních lidí a nechte se motivovat profesionály daných oblastí z agentury Taste. Videozáznamy z přednášek najdete na Youtube kanálu Taste.
Tak na které akci se potkáme? 🙂