Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

TOP akce nejen pro marketéry #leden2025

Začátek roku bývá tradičně obdobím změn a nových předsevzetí. Věříme, že i v roce 2025 si uchováte silnou motivaci k osobnímu rozvoji a touhu získávat nové znalosti a zkušenosti. Pokud se pohybujete v oblasti e-commerce, právě první měsíce roku jsou ideální příležitostí k účasti na klíčových událostech, které vám mohou přinést nové informace, aktuální trendy a cenné kontakty. A kde tedy načerpat inspiraci, rozšířit své know-how a sdílet zkušenosti s ostatními profesionály z branže?

E-mail Restart 2025 – 23. ledna, Praha

Stále nevíte, jak uchopit e-mail marketing ve vaší firmě? Nebo jak mu dodat čerstvý vítr do plachet a být tak o krok před konkurencí? Dorazte „restartovat“ váš e-mailing na E-mail Restart a posunout ho na další level. Praktickými návody a reálnými ukázkami vás provede 11 přednášek, kde bude dominovat téma dat a automatizace.

Jaké přednášky byste určitě neměli vynechat? Pokud vás zajímá, kde se nachází retence v komunikační strategii a jaká úskalí s sebou retenční marketing přináší, nezmeškejte přednášku Davida Janouška a Roberta Čížka s názvem Je retence skutečně důležitá pro dlouhodobý růst firmy? 

Ze soudku všemi oblíbených case study doporučuji reálnou zkušenost firmy Vuch. Markéta Kryštůfková a Aneta Abelová představí nejlepší retenční scénáře, pomocí kterých jim nyní z e-mailingu na e-shop přichází více než 71 % z celkového počtu vracejících se zákazníků.

Když vločka strhne lavinu, název přednášky, kterou vás provede Kateřina Růžičková, Jiří Havlovic a Jakub Votruba. Přednáška slibuje praktické ukázky práce se zákaznickými daty, automatizované procesy nebo personalizovaný přístup. Jakub Olexa nás ve své přednášce provede tématem dat v nebezpečí. V dnešní době mají více než 60 % otevřených e-mailů na svědomí boti. Jaký dopad mají na reputaci vaší domény? To a mnoho dalšího se dozvíte 23. ledna v Kině Lucerna.

E-mail Restart 2025

AI v zákaznické péči 2025 – 23. ledna, on-line

Umělá inteligence už dávno není sci-fi. Stává se nepostradatelným nástrojem, který transformuje, jak firmy komunikují se svými zákazníky. Podle nedávných průzkumů AI dnes aktivně využívá téměř 70 % firem, přičemž většina z nich ji nasazuje právě v oblasti zákaznické péče. A jaký je důvod? AI dokáže řešit dotazy rychleji, přesněji a často i osobněji než člověk. Navíc umožňuje týmům lépe předvídat potřeby zákazníků, optimalizovat procesy a soustředit se na složitější úkoly, které vyžadují lidský přístup.

Věříte, že AI je budoucnost? Nejste sami. Téma umělé inteligence rezonuje napříč všemi obory a pro firmy znamená zásadní konkurenční výhodu. Pokud chcete zjistit, jak AI efektivně využít ve své zákaznické péči a jak díky ní zlepšit spokojenost svých zákazníků, nenechte si ujít online diskuzi pod názvem AI v zákaznické péči 2025.

On-line diskuze se uskuteční 23. ledna od 15 hodin pod záštitou České asociace umělé inteligence a nabídne konkrétní příklady implementace AI v praxi. Získejte inspiraci od předních odborníků, jako je Martin Baroš, Jakub Vyskočil nebo Zdeněk Valut a Lukáš Benzl, kteří se podělí o své zkušenosti a doporučení mimo jiné také na AI Restartu 2025. Akce je vhodná pro všechny, kteří chtějí být připraveni na změny, které umělá inteligence přináší. Vstup je zdarma, stačí se registrovat.

AI v zákaznické péči 2025

PPC Date #8 – 6. února, Praha

Sice má tato akce únorové datum, ale my o ní záměrně píšeme už v lednu. Proč? Abyste si stihli včas sehnat vstup na obvykle rychle vyprodaný event! Čeká nás totiž již osmé randíčko, které se bude opět konat v prostorách kanceláří Heureka Group v Karlíně od 17 hodin. PPC Date #8 tentokrát nikoliv ve formátu tematických kulatých stolů, ale klasickou formou přednášek. Všichni se tak můžou těšit na celkem 4 přednášky.

Celou akcí vás provede Jan Janoušek, který se pohybuje ve správě výkonnostních kampaní jako ryba ve vodě a dokáže pro PA reklamy nadchnout opravdu každého. Ve své přednášce vás seznámí s externími faktory, jako jsou ceny, skladovost nebo sezónní trendy, které mohou zásadně ovlivnit úspěch reklamních kampaní. Dozvíte se, jak zásadní je správná cenotvorba nejen v rámci samotných produktů, ale hlavně v návaznosti na sezónu. Jak často by se měla cenotvorba aktualizovat, jaké jsou nejlepší postupy a jaký dopad může mít správný pricing na prodejnost produktů.

Na začátku akce vás čeká welcome drink a chybět nebude ani skvělé občerstvení. Tak dorazte si vyměnit zkušenosti s kolegy z branže a načerpat inspiraci.

PPC Date #8

Videozáznamy přednášek z Restartů – on-line

Skvělá zpráva pro všechny, kteří se chtějí vzdělávat a čerpat inspiraci z přednášek. Nově jsme zveřejnili videozáznamy vystoupení kolegů z Taste na Restartech v letech 2023 a 2024. Máte tak možnost si kdykoliv zpětně prohlédnout a připomenout inspirativní prezentace, které pokrývají aktuální témata ze světa e-commerce a digitálního marketingu.

Věříme, že tyto záznamy budou cenným zdrojem znalostí a inspirací na vaší profesní cestě. Vstupte do e-commerce světa inspirativních lidí a nechte se motivovat profesionály daných oblastí z agentury Taste. Videozáznamy z přednášek najdete na Youtube kanálu Taste.

Tak na které akci se potkáme? 🙂

Sdílejte článek

Související články