Léto se nám překlenulo do druhé poloviny, a tak je nejvyšší čas začít plánovat, které akce navštívit na podzim 2025. Připravili jsme výběr všech akcí, které plánujeme a které svou odborností i networkingovým potenciálem nesmíte letos na podzim přehlédnout. Pojďme se společně podívat na eventy, kde načerpat inspiraci.
AI Date #3, 4. 9. 2025 – Praha
Víte, jaké jsou rozdíly mezi AI agenty? A jak vlastně fungují? Přijďte na AI Date #3 do oblíbených kanceláří mo-cha Na Pankráci. Program začne v 17 hodin a těšit se můžete zejména na téma AI agenti v marketingu. Dozvíte se, kdy se AI agenti opravdu vyplatí a kdy si vystačíte s chytrou automatizací.
Na programu je úvodní blok aktualit a novinek ze světa AI a následně 2 přednášky.
- O aktuální novinky ze světa AI se podělí Markéta Linhart, lektorka a spoluzakladatelka vzdělávacího profilu Marketingology, a Lukáš Benzl, ředitel České asociace umělé inteligence.
- Šimon Hradní, AI Solutions Architect & Automation Expert, vysvětlí rozdíly mezi AI agenty, automatizacemi a inteligentními nástroji. Představí praktická řešení pro lead generation, tvorbu obsahu a správu e-mailů. Chybět nebudou také příklady, kdy vám agent práci skutečně zjednoduší, a kdy vám jen zkomplikuje život.
- Ivan Kutil, uznávaný Google Developer Expert a spoluzakladatel AppSatori, přinese pohled na využití AI v Google Cloud Platform a Workspace. Ve své přednášce přiblíží, kdy a jak posouvají tyto nástroje výkonnost marketingových týmů.
Akce je ideální pro marketingové specialisty, freelancery, agentury nebo nadšence do AI nástrojů, kteří chtějí své znalosti posunout dál.
E-mail Date #4, 11. 9. 2025 – Praha
V polovině září se můžete těšit na čtvrtý ročník podvečerního randíčka pro e-mailingové specialisty pod názvem E-mail Date. Akce proběhne formou roundtablů, které účastníkům umožňují ponořit se v daném tématu více do hloubky. Každý účastník si tak zvolí jeden roundtable, kterého se zúčastní. Akce je určena pro e-mailingové specialisty, freelancery, kreativce i nadšence.
Zahajovací keynote vás provede Robert Čížek z Tastu, který ukáže, proč nestačí sledovat retenci jen z pohledu tržeb a PNO, ale proč je potřeba vnímat e-mailing jako klíčový touchpoint vedoucí k dlouhodobé loajalitě. Jak využít e-mailingu a retence nejen jako ryze výkonnostního kanálu, ale také jako strategii pro budování značky vysvětlí Markéta Kryštůfková z Leadhubu.
Josephine Skinner z Mailkitu, se na svém rountablu, který povede v anglickém jazyce, zaměří na využití nejnovějších technologií k tomu, aby vaše transakční a marketingové e-maily vynikly v doručené poště. Barbora Šmídová z Targita ukáže, jak vytvářet automatizace, které posilují vztah se zákazníkem pomocí dat, personalizace a správného načasování.
Akci hostí prostory kanceláří mo-cha. Dveře akce E-mail Date #4 se otevírají v 17 hodin a samotný program začíná o půl hodiny později. Vstupenky si zajistíte na webu akce.
SEO Restart 2025, 18. 9. 2025 – Praha
Již 11. ročník největší české konference o vyhledávání, optimalizaci a datech. SEO Restart 2025 přivítá i letos Pivovar Staropramen. Celou konferencí bude provázet téma AI Overviews. Program konference je koncipován především pro SEO specialisty, markeťáky a digitální stratégy.
V keynote s názvem „SEO je mrtvé. Ať žije SEO!“ se Pavel Ungr zaměří na fundamentální změnu celého SEO, především co se týká AI a organického vyhledávání. Kde všude musíte být vidět, aby váš brand nezapadl? David Bureš se zaměří na platformy, kde by váš brand rozhodně neměl v dnešní době chybět. Kdo je vidět, kdo mizí a jak to měřit? Tomáš Novák se ve své přednášce podívá, jak se AI Overviews projevují ve výsledcích vyhledávání v Česku. Jestli jste už dávno nezměnili způsob získávání zpětných odkazů, jedete na mrtvém koni. Jestli z něj jde sesednout a co nám o odkazech prozradil Google Leak, představí Zdeněk Dvořák. Setkáváte se s tím, že klient často nechápe, za co platí a má jiná očekávání? Martin Pichlík prozradí, jak to změnit a získat si tak důvěru klienta.
A pokud stále váháte, mrkněte na reportáž z minulého ročníku SEO Restartu.
Data Restart 2025, 23. 10. 2025 – Praha
Devátý ročník konference Data Restart nabídne témata jako server-side tracking, cookieless tracking nebo 1st party data. Chybět nebude AI v datech a analytice. Těšit se můžete také na konkrétní ukázky práce s velkými daty od zajímavých společností. Na své si tedy přijdou zejména analytici, online markeťáci, agenturní i freelance konzultanti, marketingový manažeři a provozovatele webů či e-shopů.
Line-up konference připravuje Honza Tichý, který se ujme i jedné z přednášek. A kdo Honzu zná, ví, že kvalitní program je zaručen. Sledujte proto web konference, ať vám nic neunikne. Mezi dalšími potvrzenými řečníky je také Jakub Drahokoupil ze Seznamu nebo Radomír Dolejší z VISA.
A jak vypadal minulý ročník? Mrkněte na krátkou videoreportáž.
Brand Restart 2025, 20. 11. 2025 – Praha
Brand Restart 2025 se v letošním roce zaměří na boření mýtu, že velikost značky určuje právo na strategii, kreativitu či odvahu, a ukazuje, že společné principy – odvaha, růst a relevance – fungují stejně dobře, ať máte tři lidi, nebo tři marketingová patra. Jak ze slabosti udělat výhodu a z velikosti břímě?
Program konference sestavuje Robert Čížek z Tastu a už teď víme, že bude stát za to. Společnou řeč i inspiraci na Brand Restartu najdou majitelé firem, branďáci, markeťáci, freelanceři i agenturní konzultanti. Tak dorazte posunout svou značku o level výš.
A pokud by vás zajímalo, jak vypadal minulý ročník, mrkněte na videoreportáž.
A ještě jednou přehledně
Datum | Název akce | Město | Více informací |
4. 9. 2025 | AI Date | Praha | AI Date #3 |
11. 9. 2025 | E-mail Date | Praha | E-mail Date #4 |
18. 9. 2025 | SEO Restart | Praha | SEO Restart 2025 |
23. 10. 2025 | Data Restart | Praha | Data Restart 2025 |
20. 11. 2025 | Brand Restart | Praha | Brand Restart 2025 |