Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

TOP akce nejen pro marketéry #září24

Po letní pauze jsme zpět s pravidelnými tipy na nejlepší marketingové a e-commerce akce v září 2024. Připravili jsme výběr těch nejzajímavějších konferencí, workshopů a setkání, které vám pomohou načerpat novou inspiraci a posunout se na další úroveň. Tak kalendáře k ruce a jdeme na to!

ShopMasters, 5. 9. 2024 – Bratislava

Na začátku září se v coworkingovém a eventovém prostoru SPACE UP v centru Bratislavy uskuteční už šestý ročník konference ShopMasters, jedné z nejvýznamnějších akcí pro e-shopaře v regionu. Tento pravidelný cyklus setkání, organizovaný špičkami české e-commerce, jako jsou Ecomail, Shoptet, Zásilkovna a Heureka, poskytuje jedinečnou příležitost pro všechny, kteří chtějí rozvíjet svůj byznys a získat cenné rady od zkušených profesionálů.

Mezi hlavními řečníky bude například Pavol Šarközi, COO společnosti Northfinder, který se podělí o tajemství úspěchu této značky a poradí, jak bez problému zvládnout zimní sezónu. Další inspiraci přinese David Varga, CMO společnosti Dajana Rodriguez, který představí osvědčené marketingové strategie a triky, jak naplno využít potenciál čtvrtého kvartálu. Pokud chcete načerpat reálné příběhy a ověřené rady od úspěšných značek a firem z e-commerce, ShopMasters je akce, kterou byste si rozhodně neměli nechat ujít.

MeasureCamp Czechia, 7. 9. 2024 – Praha

Konference MeasureCamp se zaměřuje na digitální analytiku a účast na ní máte zdarma. Letos opět proběhne v pražských prostorách ČSOB. Jelikož se ale navíc koná v sobotu, navštěvují jí opravdu jen ti nejzapálenější odborníci, lidi, kteří chtějí vědět o těch nejlepších nástrojích, které trh nabízí.

Kdo přesně na konferenci vystoupí, je každým rokem do poslední chvíle tajemstvím. Akce však slibuje volné sdílení nápadů, řešení problémů a objevování nových znalostí. Chybět samozřejmě nebude catering po celý den a tričko pro každého účastníka.

ShopCamp 2023, 12. 9. 2024 – Praha

Významná komunitní konference ShopCamp zaměřená na e-commerce už řadu let přispívá k rozvoji českého e-commerce sektoru. Díky odborným přednáškám a praktickým workshopům poskytuje účastníkům cenné vzdělání a inspiraci. Letošní jedenáctý ročník proběhne 12. září opět v Praze a přivítá například bývalou ředitelku CZC Jitku Dvořákovou, která se podělí o zkušenosti s řízením miliardového e-shopu.

Jak na dodavatele a vztahy v B2B ukáže Jan Jirsa, e-commerce ředitel B2B ve společnosti LEGO. S logistickou transformací společnosti poradí Ondřej Machala, výkonný ředitel Ovečkárny. ShopCamp představí také Lukáše Pítru, odborníka na CX, který ukáže konkrétní příklady, jak zlepšovat zákaznickou zkušenost z hlediska byznysových výsledků. Účastníci se mohou těšit také na spoustu praktických workshopů na téma GA4 nebo marketplace od Davida Cikánka, šéfa globálního obchodu v Expando. A nezapomeňte na afterparty, kterou má pod palcem Ecomail.

Social Restart 2024, 19. 9. 2024 – Praha

Letošní ročník už tradiční konference Social Restart o marketingu na sociálních sítích se bude konat v Kině Lucerna. Akce se zaměří na jedno z nejaktuálnějších témat současného digitálního světa, a to jak najít rovnováhu mezi časem stráveným online a offline.

Na pódiu se o své zkušenosti a know-how podělí šest žen a šest mužů. Vedle Míli Knepra, Evy Čejkové, Markéty Šetinové nebo Daniela Vachuny, vystoupí také Josef Holý, Pavla Ptáčková nebo Vojtěch Matoušek. Akce bude zakončena oficiální afterparty, kde můžete posdílet své dojmy z konference. Kompletní program spolu se vstupenkami za early bird cenu najdete na webu akce.

Social Restart

E-commerce day, 21. 9. 2024 – Brno

Šestý ročník E-commerce day slibuje spoustu nové inspirace, vzdělání a networkingu. V sobotu 21. září se v Brně uskuteční jedna z nejvýznamnějších událostí pro všechny provozovatele e-shopů a profesionály z oblasti e-commerce. Akce nabídne nabitý program plný přednášek a workshopů na aktuální témata z oblasti marketingu, práva účetnictví a logistiky. Na své si přijdou jak začínající, tak pokročilí provozovatelé e-shopů, kteří získají praktické rady od předních expertů z oboru.

Během dne vystoupí řada renomovaných řečníků, kteří se podělí o své zkušenosti a know-how. Na programu je například Denis Drexler, vedoucí Export Pilots, který se zaměří na nejčastější chyby při expanzi do zahraničí, Michal Šíma, ideamaker & copywriter, poradí, jak nakopnout brand, když se zdá, že už bylo vše vymyšleno, nebo Matěj Srna, CEO Byteca.com, který představí klíčové metriky pro sledování zdraví vašeho e-shopu. Kromě vzdělávací části se účastníci mohou těšit také na 18+ partnerských stánků, kde mohou diskutovat konkrétní situace.

E-mail Date #3, 26. 9. 2024 – Praha

Na konci září se můžete těšit na třetí ročník podvečerního randíčka pro e-mailingové specialisty pod názvem E-mail Date. Tentokrát ve formě kulatých tematických stolů, které slibují možnost ponořit se v daném tématu více do hloubky. Každý účastník si tak zvolí jeden roundtable, kterého se zúčastní.

Martin Petera z agentury Mindsquared vás provede tématem věrnostních programů a poradí, jak komunikovat s klientem a nastavením realistických očekávání. Ověřené tipy a postupy, jak pomocí e-mail marketingu zvýšit loajalitu zákazníků předá Denisa Vávrová, Leader SmartEmailing Success týmu.

Specialistky z agentury Targito Barbora Šmídová, Lucie Fořtová a Zuzana Dobšíčková se s vámi podělí o praktické tipy, jak pomocí technologie docílit e-mailů, které budou vaši zákazníci otevírat s radostí. Jakub Olexa, CEO a zakladatel společnosti Mailkit, poradí, podle čeho se (ne)rozhodovat při výběru platformy a na co se cíleně ptát poskytovatelů služeb. Určitě dorazte, tahle e-mailingová akce začíná v 17:00 a chybět nebude networking a výborný catering.

E-mail Date #3

 

Zajímavých eventů, které se konají v září 2024, je samozřejmě mnohem více. Pokud byste nás chtěli upozornit na nějakou další zajímavou akci, určitě nám dejte vědět do redakce. 🤙

Sdílejte článek

Související články