Milý projekťáku,
pravděpodobně jsi už někdy v minulosti zažil situaci, kdy jsi nastoupil do nové práce. Tam tě čekalo neznámé prostředí, noví kolegové, cizí firemní kultura a nesrozumitelné procesy. Co si budeme povídat, adaptovat se na všechny novinky nějakou chvíli trvá. Právě proto chceme, aby nalodění se na pomyslnou palubu bylo pro naše nováčky co nejsnadnější a nejefektivnější. Je i v našem zájmu, aby zaškolení proběhlo hladce a tys mohl svou novou pozici zastávat na 100 % v co nejkratším možném čase.
U nás nebudeš vhozený do vody – absolvuješ totiž onboarding se všemi produktovými odděleními. Obsluhovat kávovar tě naučíme taky, to je jasná věc, ale o tom někdy příště.
Každý z onboardingových bloků je rozdělený do několikahodinových sezení a jejich garantem je specialista z daného oddělení. Sdělované informace jsou šité na míru právě projekťákům, abys získané informace dokázal maximálně využít při komunikaci s klienty. Specialisté nezabíhají do přílišných detailů. Technikálie a hlubší detaily si nechávají pro sebe a v případě potřeby jsou k dispozici nám i klientovi.
Jak možná víš, Taste je cross-channelová agentura, která klientům nabízí komplexní řešení jejich online aktivit. Proto je tomu přizpůsobený i celý onboarding.
Jak funguje PPC reklama na Facebooku, Instagramu, ve vyhledávání? Co je obsahová síť, jak funguje real time bidding a cenové srovnávače? Během onboardingu PA se dozvíš vše důležité o výkonnostním marketingu v online prostředí.
Analýzy klíčových slov? Proč musíme pracovat na bohatém obsahu a řešit odkazový profil našich webových stránek? A co je UX analýza použitelnosti? Marketing Miner, Google Search Console, Collabim. To je pouze malý zlomek toho, co vám prozradí naši SEO borci.
Google Analytics, Google Tag Manager, rozdíl mezi návštěvou a proklikem, tagy, hity – jakmile absolvuješ onboarding s našimi analytiky, webová analytika pro tebe přestane být záhadou.
Digitální strategie, kreativní koncept, strategie komunikace na sociálních sítích, spolupráce s influencery, grafický design, video, copywriting – ani během onboardingu se social specialisty si neoddychneš!
Budování značky je nezbytná součást marketingových aktivit, že? Dalším onboardingovým blokem je „nalejvárna“ od kolegů z Lovebrandu, během níž se dozvíš, jak pracují v případě definování značky, jejího ztvárnění a komunikování směrem k veřejnosti.
Dělat byznysová rozhodnutí na základě pocitů už není v módě! Data, data, data – co, proč a jak ti poví kolegové z business intelligence (BI) oddělení.
Onboarding je intenzívní a v součtu trvá několik dní, několik velmi užitečných dní, během nichž se můžeš ptát, zkoušet, koukat přes ramena specialistům, zase znovu zkoušet a klidně se i znovu ptát. A taková interakce je v začátcích k nezaplacení!
Držím ti palce,
tvoje budoucí kolegyně Kristýna