Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Vlastní metriky na Facebooku!

Asi to znáte. Vyhodnocujete více reklamních kanálů. Chcete jednoduše porovnat KPIčka pouhým nahlédnutím do reklamních systémů, ale ne všechny systémy vám nabídnou stejné metriky.

Třeba takové PNO. V Skliku to vidíte hned, v Google Ads metriku snadno vytvoříte. Ale z Facebooku si stále exportujete data do Excelu a pak přes vzoreček dopočítáváte. Dobrá zpráva – už nemusíte! V Reportování reklam si snadno můžete vytvořit vlastní metriku.

Reportování reklam na Facebooku.

V Reportování reklam najděte po levé straně kartu Metriky. Klikněte na tlačítko Vytvořit.

Vytvořit vlastní metriku

Otevře se vám jednoduché okno, ve kterém vytvoříte vzorec. Máte možnost určit formát výsledné metriky (číslo / procenta / částka). Vyberte, zda metriku uvidíte jen vy, nebo i ostatní, kteří mají přístupy do reklamního účtu. Dejte metrice název a máte hotovo.

Vlastní metrika pomocí vzorce

Nevýhodou je, že metriku nelze přenést do Správce reklam, kam pravděpodobně nejčastěji chodíte pro data. Ale i tak je to funkcionalita, která vám může ušetřit spoustu času s reportingem. Pochlubte se, jakou metriku jste si vytvořili? 🙂

Když jsem se dál rozhodoval, ... dělám Social Ads. A je to super. Pro stovky klientů jsem navrhl a realizoval účinné a efektivní kampaně, které šly naproti jejich cílům. Sám nesnesu, když mě zasahuje reklama, o kterou nestojím. A takto přistupuji i k reklamě, kterou vytvářím. Jde sice o splnění vašich obchodních cílů, ale komunikujete s lidmi. A na těch to stojí.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář