Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Vyspělost klientů roste,“ říká datový analytik Honza Kadleček

Jak rozjet nový brand a do čeho investovat, jsme probrali s Honzou Kadlečkem, datovým konzultantem. Klienti podle něj pochopili, jak důležitá pro ně data mohou být. Často ale narážejí na to, že data o svém podnikání příliš nechtějí sdílet s externími dodavateli.

Bavili jsme se také o zákaznickém kmeni, zda klienti umí poznat, jestli roste, nebo upadá, a skrz která data a metriky své zákazníky sledují. A pokud jde o klientské chování? „Nejsofistikovanější metoda, se kterou se setkáváme, je tzv. dojmologie,“ míní Honza.

Rozhovor je dostupný i na podcast platformách.

 

 

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář