Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

„Loni se stal YouTube největší podcastovou platformou,” říká Dan Tržil, expert na podcasty.

Michael Koch
Michael Koch
26. 10. 2023

Denně bojujeme o pozornost naší cílovky. Co takhle místo pár vteřin získat sledujícího na celou hodinu? Podcast je odpověď.

Podcasting není jen záležitostí trendu, je to zajímavý marketingový nástroj, který nabízí podnikatelům a markeťákům řadu výhod. Na rozdíl od postů na sociálních sítích nebo rychlých reklamních spotů má podcast jedinečnou schopnost získat pozornost posluchačů na mnohem hlubší úrovni. Vydávání obsahově kvalitního podcastu posiluje vaši věrohodnost a autoritu, což má pozitivní vliv na vaši značku. Díky jejich globálnímu dosahu můžete oslovit publikum po celém světě a budovat loajální komunitu kolem vaší značky. A co je nejdůležitější, váš obsah zůstává trvale dostupný, pracuje pro vás i dlouho poté, co byl publikován.

Vítejte ve speciálním rozhovoru s Danem Tržilem, známým profesionálem ve světě podcastů. Jeho podcast Proti Proudu se stal natolik populární, že podle něj vznikla i kniha. Dan také vytváří praktický podnikatelský BYZNYScast. A v neposlední řadě spravuje katalog českých podcastů a buduje komunitu tvůrců na webové stránce ceskepodcasty.cz.

Poslechněte si, jak si vybrat ten správný podcast pro svou reklamu, jak uzavřít spolupráci, která bude skvěle fungovat, co dělá z reklamy v podcastu dobrou reklamu, jak to ovlivní váš brand a jakým směrem se budou podcasty ubírat do budoucna. Zjistěte, jak tato atraktivní forma marketingu může posunout vaše podnikání na další úroveň.

 

Sdílejte článek

Související články