Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Magazín

Vyhledat
SEOPPCAISociální sítěOnline marketingGoogle AdsKonferenceMarketingChatGPTData
ZačátečníkPokročilýExpert
Nová éra marketingu

Nová éra marketingu

Rok 2022 nám přináší nový pohled na data a jejich využívání. A to jak v marketingu a marketingových nástrojích, tak i v analytice. Příčinou je novela zákona o elektronické komunikaci, která začala platit od 1. 1. 2022 a dotýká se... Číst dále »

„Share of Search je revoluční metrika,“ říká David Janoušek, specialista Taste.

„Share of Search je revoluční metrika,“ říká David Janoušek, specialista Taste.

Nejdůležitější metrika, o které jste nikdy neslyšeli (nebo snad už ano). I takto by se dala popsat metrika Share of Search vytvořená v roce 2020 Lesem Binetem a Jamesem Hankinsem pod záštitou IPA (Institute of Practitioners in Advertising). Zjednodušeně se jedná o podíl hledanosti brandových výrazů jedné značky na celkovém počtu vyhledávání brandových... Číst dále »

Načíst další