Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Milujeme Contagious snídaně. A není to kvůli skvělému jídlu

Pokaždé, když se naši kreativci vrátí ze snídaně Contagious, září. Čím to je? Podívejte se do jejich zápisků z posledních dvou snídaní.

1. Nebojte se!

Ukazovat v reklamě na čokoládu, jak se hedvábně lesklá hnědá hmota míchá ve velkém nerezovém hrnci a pak se pomalu nalévá do známých forem? To je nuda a všichni jsme to už mnohokrát viděli. Nebojte se. Šokujte svého zákazníka. Tenhle spot přinesl zákazníkovi jasné sdělení: Sklenice a půl mléka v každém balení. Ale zapamatovatelným a originálním způsobem.

2. Zapište se zákazníkovi do paměti

Poznejte svého zákazníka. Co ho trápí? Co opravdu řeší? Vydejte se ze svých kanceláří do hospody, pokud máte vymyslet kampaň pro pivovar. Nebo do lékařské ordinace, když potřebujete dostat chlapy na prohlídku prostaty.

3. Držte se tématu

Vyberte si téma blízké vašemu oboru a vytrvejte. Budujte komunikaci dlouhodobě. Ať začnete s malými krůčky, nebo váš první příspěvek k tématu rozbouří klidné vody kolem vaší značky, vydržte. Pokud se vám podaří vytvořit v myslích zákazníků spojení jako: sebevědomá žena = Dove. Máte vyhráno.

4. Koukejte se kolem

Všichni dobří marketéři musí reagovat na to, co jejich zákazníci aktuálně řeší. Co je baví, co je trápí? Mluvte s nimi! Sledujte dění ve světě. Vystrčte tykadla ze své marketérské bubliny. Ale pozor, nesnažte se ve společnosti otevírat pomocí reklamní komunikace zcela nová témata. Reklama nemá kultivovat morálku. Stačí včas přijít s tématem, které začíná probublávat. A můžete slavit úspěch.

 

Žiju psaním, není tedy divu, že v Taste Digistory zastávám funkci copywritera. Na mé práci mě baví, že mě neustále rozvíjí. S každým článkem se dozvídám něco nového. Jednou o výměně kotle od Viessmanna, jindy se dostávám na kloub opalovacím krémům s Alphega lékárnou. Po práci ráda zajdu do galerie, kde obdivuji především moderní umění.

« Zpět na odborné články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář