Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Nálož marketingových novinek #březen23 a #duben23

Anna Mejsnarová
Anna Mejsnarová
18. 4. 2023

Vstupte do světa marketingových novinek! V podcastu vám přinášíme pravidelný přehled toho, co se momentálně v marketingu děje. Sledujeme pro vás nejnovější trendy, nástroje, kampaně i odborné rady a tipy.

Chcete vědět, jaké novinky nám přinesly poslední dva měsíce? Nebo se zajímáte o nové marketingové strategie, které vám pomohou získat výhodu před konkurencí? Pak jste tu správně!

Zůstaňte v obraze a využijte nejnovější trendy a nástroje pro svou práci. Pohodlně se usaďte, připravte si šálek kávy a připojte se k nám na pravidelný update z marketingového světa.

Seznam marketingových novinek

Abyste si nemuseli všechno googlit, sepsali jsme pro vás novinky z podcastu do přehledného seznamu:

  • Článek – Jak dopadl letošní Brand Restart?
  • Podcast – Jenni Romaniuk – Jenni Romaniuk se rozpovídala o své nové knize Better Brand Health.
  • PodcastByron Sharp – Byron Sharp překvapil svým náhledem na důležitost kreativy v podcastu On Strategy Showcase.
  • Studie – Contagious – Strategist’s Digest – může zpomalený záběr dodat vašemu produktu dojem luxusu.
  • Studie – Contagious – Strategist’s Digest – může mít kreativní prostředí kanceláře vliv na kreativitu zaměstnance?
  • Článek – Contagious – Insight & Strategy – Rozbor reklamy Samsungu – Join the Flip Side
  • Článek Contagious – Unikátní způsob cílení v podání Samsungu
  • PodcastWARC – Jennifer English, Global Brand Director v Bailey’s na téma podpory růstu značky prostřednictvím adopce nových příležitostí ke konzumaci
  • Podcast – WARC – Jak dopadl letošní Super Bowl z pohledu reklamy?
  • Studie – WARC – Přinášejí silnější vztahy mezi agenturou a klientem lepší výsledky?
  • ČlánekSystem 1 – Top 5 pilířů efektivní reklamy (Part 1)
  • ČlánekSystem 1 – Top 5 pilířů efektivní reklamy (Part 2)
  • Článek – The Street – Je Metaverse mrtví?
  • Článek – SmartBrief – Jak se Rihanně povedlo poločasové vystoupení na Super Bowlu z pohledu star rating System 1
  • Článek – The Drum – Na téma atribuce vs ekonometrie.
  • StudieCampaignasia – Diferenciace je jedním z hlavní driverů budoucí poptávky a marží.
  • Studie – Kantar – Pět studií na téma opakovaných nákupů a zákaznických preferencí.
  • Článek – Mark Ritson  – Na téma Brand diagnosis.
  • Článek – Mark Ritson  – Na téma: jak se Guinness stal nejoblíbenějším britským pivem
  • Článek – Mark Ritson  – Na téma: zda se vyplatí poslouchat marketingové experty.
  • Webinář – System 1 – Rozbor nejlepších reklam za rok 2022 od System 1.

A pokud se s námi chcete potkat přijďte na AI Date. Jestli fandíte novinkám, věříme, že se zajímáte i o umělou inteligenci, která nám markeťákům mění práci pod rukama.

Sdílejte článek

Související články