Vstupte do světa marketingových novinek! V podcastu vám přinášíme pravidelný přehled toho, co se momentálně v marketingu děje. Sledujeme pro vás nejnovější trendy, nástroje, kampaně i odborné rady a tipy.
Chcete vědět, jaké novinky nám přinesly poslední dva měsíce? Nebo se zajímáte o nové marketingové strategie, které vám pomohou získat výhodu před konkurencí? Pak jste tu správně!
Zůstaňte v obraze a využijte nejnovější trendy a nástroje pro svou práci. Pohodlně se usaďte, připravte si šálek kávy a připojte se k nám na pravidelný update z marketingového světa.
Seznam marketingových novinek
Abyste si nemuseli všechno googlit, sepsali jsme pro vás novinky z podcastu do přehledného seznamu:
- Článek – Jak dopadl letošní Brand Restart?
- Podcast – Jenni Romaniuk – Jenni Romaniuk se rozpovídala o své nové knize Better Brand Health.
- Podcast – Byron Sharp – Byron Sharp překvapil svým náhledem na důležitost kreativy v podcastu On Strategy Showcase.
- Studie – Contagious – Strategist’s Digest – může zpomalený záběr dodat vašemu produktu dojem luxusu.
- Studie – Contagious – Strategist’s Digest – může mít kreativní prostředí kanceláře vliv na kreativitu zaměstnance?
- Článek – Contagious – Insight & Strategy – Rozbor reklamy Samsungu – Join the Flip Side
- Článek – Contagious – Unikátní způsob cílení v podání Samsungu
- Podcast – WARC – Jennifer English, Global Brand Director v Bailey’s na téma podpory růstu značky prostřednictvím adopce nových příležitostí ke konzumaci
- Podcast – WARC – Jak dopadl letošní Super Bowl z pohledu reklamy?
- Studie – WARC – Přinášejí silnější vztahy mezi agenturou a klientem lepší výsledky?
- Článek – System 1 – Top 5 pilířů efektivní reklamy (Part 1)
- Článek – System 1 – Top 5 pilířů efektivní reklamy (Part 2)
- Článek – The Street – Je Metaverse mrtví?
- Článek – SmartBrief – Jak se Rihanně povedlo poločasové vystoupení na Super Bowlu z pohledu star rating System 1
- Článek – The Drum – Na téma atribuce vs ekonometrie.
- Studie – Campaignasia – Diferenciace je jedním z hlavní driverů budoucí poptávky a marží.
- Studie – Kantar – Pět studií na téma opakovaných nákupů a zákaznických preferencí.
- Článek – Mark Ritson – Na téma Brand diagnosis.
- Článek – Mark Ritson – Na téma: jak se Guinness stal nejoblíbenějším britským pivem
- Článek – Mark Ritson – Na téma: zda se vyplatí poslouchat marketingové experty.
- Webinář – System 1 – Rozbor nejlepších reklam za rok 2022 od System 1.
A pokud se s námi chcete potkat přijďte na AI Date. Jestli fandíte novinkám, věříme, že se zajímáte i o umělou inteligenci, která nám markeťákům mění práci pod rukama.