Přinášíme pravidelnou nálož novinek ze světa PPC! 🚀
Jak dopadl letošní PPC Restart? Co nejzajímavějšího se stalo na PPC camp? Jak si usnadnit práci díky AI? Jak spolehlivě zasáhnout svoji cílovku? To vše a mnohem víc jsme pro vás zhodnotili v dalším dílu našeho podcastu.
Prezentace PPC Restart
- Matouš Ledvina: AI jako klíč pro efektivní marketing
- Lukáš Hvizdoš: Ako vyškálovať PMAX tak, aby sme dosiahli dvojnásobný obrat?
- Ondřej Sláma: Videoreklama na YouTube – přemýšlíme nad ní správně?
- André Heller: Co musí o Google Analytics 4 vědět každý PPC specialista?
- David Janoušek a Jan Janoušek: SATO aneb jak přemýšlet nad stavbou účtu Google Ads
- Tomáš Sýkora: Jak zvýšit výkon digitálních médií o desítky procent
- Tomáš Beňo: Marketing Mix Modeling: Budoucnost vyhodnocování kampaní?
- Ladislav Vitouš: AI pro PPC: Mezi hypem a realitou
- Jiří Novotný: Zasáhněte svoji cílovou skupinu přesně a spolehlivě (i bez cookies)
- Libor Mattuš: Optimalizujte nejen kampaně, ale i sebe
- Petra Nulíčková: Jsou PPCčkaři diamanty ve světě reklamy?
Prezentace PPC camp
- Marie Szénásiová: Viewability na sociálních sítích.
- Milan Cidilo: Jak aktuálně řešit optimalizaci kampaní na FB.
- Daniel Špernol: Možnosti AR reklamy napříč sociálními sítěmi.
- Lukáš Šedivý: Post purchase survey jako nástroj vyhodnocení přínosu sociálních sítí.
- Tomáš Komárek: Tipy pro B2B kampaně na LinkedInu.
- Ondřej Sláma: Nejčastější chyby agentur.
- Peťa Bureš: Jak by měla vypadat práce PPC specialisty v 2023.
- Klára Kozúbková: Příklady RTB v podání Sazky.
- Lucka Mifková: Case study o brandových kampaních v Africe.
- Klára Vaníčková: Case study o testování manuálního biddingu vs tCPA.
- Lubo Kružliak: Performance max v podání CZC.
- Milan Douša: Testování Performance Max kampaní v podání Heureky.
- Hanka Palčinská a Lukáš Hvizdoš: Jak naboostovat Performance Max skrz testování titulků.
- Michal Birčiak: Jak importovat marži do systémů.
- Michal Blažek: co by PPC specialista měl vědět o GA4.
- Tom Hanáček: Dashboard pro kontrolu častých problémů s GA4.
- Jirka Schaffer: Využití AI nástrojů pro PPC Specialisty.
Nestihli jste shrnutí marketingových novinek za minulý měsíc? Nevadí. Poslechněte si novinky ze světa PPC a marketingu právě teď. 😉
A komu utekl PPC Restart, může si vychutnat reportáž z akce, plnou rad od řečníků. 💡