Předvánoční čas ve světě SEO rozhodně není jen ve znamení usilovné práce na optimalizaci stránek pro předvánoční kampaně a přípravy článků na rok 2025. Právě v tomto období totiž Google spustil řadu novinek a podobně je tomu také u jeho konkurence. O těch nejdůležitějších si v novinkovém SEO podcastu opět popovídali David Bureš a Lukáš Lipovský z agentury Taste.
Google si v předvánočním období na SEO konzultanty připravil hned dva core updaty, jeden v listopadu a druhý v prosinci. Zároveň testuje různé novinky ve výsledcích vyhledávání, ať už štítkování zarankovaných stránek nebo AI Sales Assistant, který pomůže s výběrem produktu, aniž by bylo nutné opouštět stránku s výsledky vyhledávání.
Aktivní v předvánoční čase je i Bing, který zkouší nové zobrazení produktů, který výpis zboží doplňuje také o tipy s výběrem nebo nejžádanější značky. AI vyhledávač Perplexity.ai zase na americkém trhu spustil funkci nakupování přímo ve výsledcích vyhledávání.
Podcast Nálož SEO novinek poslouchejte na oblíbených platformách Spotify a Apple Podcasts.
Prosincové SEO novinky k přečtení:
- Informace o listopadovém a prosincovém core update Google
- Přehled největších nárůstů a propadů v ČR v důsledku listopadového core update (Marketing Miner)
- Strukturovaná data produktových variant: Návod k implementaci
- Perplexity.ai spouští funkci nakupování (Shop like a Pro)
- Bing testuje nové zobrazení produktů
- Google doplňuje SERP o štítky
- Google testuje funkci AI Sales Assistant
- Zvýhodněné balíčky vstupů na Restarty na rok 2025