Je tu předposlední díl seriálu věnovaného kanálům online marketingu. V těch minulých jsme se věnovali zbožovým srovnávačům, reklamě ve vyhledávání, nákupu v reálném čase a reklamě na Facebooku. Dnes se zaměříme na reklamu na YouTube.
Většina lidí YouTube navštěvuje primárně kvůli sledování videí. Ale ti, kteří cítí potenciál videoreklam, se tam vydávají na lov zákazníků v různých fázích nákupního cyklu.
Určitě sami dobře víte, že prodej je často postavený na emocích. Klasická reklama ve vyhledávání bohužel tomuto způsobu prodeje neposkytuje dostatek prostoru. Naštěstí existuje možnost využít videoinzerci, která – když dojde na emoce – skvěle funguje.
YouTube v České republice měsíčně navštíví 5,9 milionu uživatelů, kteří zhlédnou více jak 2 miliardy videí. V průměru u nich stráví více než 291 min. Umíte tento potenciál využít tak, abyste v zákazníkovi vyvolali tu správnou emoci?
Díky videu, kterým vás provede Lucka Suchopárová, si ujasníte:
– co si připravit před spuštěním,
– jaké formáty lze využít,
– jak kampaně vyhodnocovat.
A chybět nebudou ani osvědčené tipy pro tvorbu kreativy.
Uvařte si kávu nebo čaj a jdeme na to!