Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

PPC

Vyhledat
SEOPPCSociální sítěOnline marketingAIGoogle AdsKonferenceSocialFacebookMarketing
ZačátečníkPokročilýExpert
Reportáž z PPC Date #4

Reportáž z PPC Date #4

Na celkově čtvrtém PPC datu jsme se mimo dobré jídlo a příjemnou atmosféru mohli těšit na tři přednášky, které nalákali přes více než 60 účastníků. Přečtěte si, co se dělo na PPC datu v holešovických prostorách Město – Moře. David... Číst dále »

Jak na audit reklamních účtů

Jak na audit reklamních účtů

Před časem jsme dali v Tastu dohromady 5 věcí, které je potřeba zjistit před každým auditem reklamních účtů. Ale ještě než s auditem začneme, je dobré vědět několik základních věcí, které nám ukážou, jak k auditu přistoupit. Jedná se například... Číst dále »

Limitace manuálního CPC

Limitace manuálního CPC

V minulosti byla strategie manuálního CPC jedinou možnou strategií pro bidding na platformách, jako je Google Ads či Sklik. Specialista jednoduše nastavil maximální cenu za proklik a systém, dle výše částky, reklamu zobrazoval ve více, či méně prémiových aukcích. Následně... Číst dále »

Načíst další