Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

PPC

Vyhledat
SEOPPCSociální sítěOnline marketingAIGoogle AdsKonferenceSocialFacebookMarketing
ZačátečníkPokročilýExpert
Jak na audit reklamních účtů

Jak na audit reklamních účtů

Před časem jsme dali v Tastu dohromady 5 věcí, které je potřeba zjistit před každým auditem reklamních účtů. Ale ještě než s auditem začneme, je dobré vědět několik základních věcí, které nám ukážou, jak k auditu přistoupit. Jedná se například... Číst dále »

Limitace manuálního CPC

Limitace manuálního CPC

V minulosti byla strategie manuálního CPC jedinou možnou strategií pro bidding na platformách, jako je Google Ads či Sklik. Specialista jednoduše nastavil maximální cenu za proklik a systém, dle výše částky, reklamu zobrazoval ve více, či méně prémiových aukcích. Následně... Číst dále »

PPC Restart 2021 #highlights

PPC Restart 2021 #highlights

Letošní PPC Restart se konal v karlínské Spojce. Divadelní atmosféru loňských konferencí tak vystřídaly moderní prostory s industriálním designem. Na konferenci dorazilo zhruba 300 lidí, kteří byli po dlouhé covidové pauze bez konferencí "hladoví" po nových informacích. Na následujících řádcích... Číst dále »

Načíst další