Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Reklama

Vyhledat
SEOPPCSociální sítěOnline marketingAIGoogle AdsKonferenceSocialFacebookMarketing
ZačátečníkPokročilýExpert
Brand sem, výkon tam

Brand sem, výkon tam

S přetrvávajícím přesunem investic z tradičních médií do online marketingu a rostoucími požadavky na přímé ukazatele návratnosti jsme také svědky postupné změny ve vnímání podoby a efektu brandových a výkonnostních reklam. Tyto pojmy se začínají kombinovat a mnohdy marketéři očekávají... Číst dále »

Limitace manuálního CPC

Limitace manuálního CPC

V minulosti byla strategie manuálního CPC jedinou možnou strategií pro bidding na platformách, jako je Google Ads či Sklik. Specialista jednoduše nastavil maximální cenu za proklik a systém, dle výše částky, reklamu zobrazoval ve více, či méně prémiových aukcích. Následně... Číst dále »

Načíst další