Čtyři GTM rychlovky
V článku si ukážeme, jak přes Google Tag Manager nastavit 4 typy kódů, které využijeme nejen v PPC kampaních. Tak pojďme na to! Na úvod si alespoň stručně řekneme co GTM je, k čemu slouží a v čem je jeho... Číst dále »
V článku si ukážeme, jak přes Google Tag Manager nastavit 4 typy kódů, které využijeme nejen v PPC kampaních. Tak pojďme na to! Na úvod si alespoň stručně řekneme co GTM je, k čemu slouží a v čem je jeho... Číst dále »
„Nejlepší brandovou kampaň uděláte právě v RTB systému,“ říká Marie Kaisrová, specialistka na display reklamu. „RTB je kuchyně. Přijdeš tam, chceš si udělat něco k jídlu a máš k dispozici hodně ingrediencí a nástrojů, jak je upravovat. Ty s tím... Číst dále »
Naše social media specialistka se vydala na konferenci Content First 2019, která se konala na konci června. A inspirace, jak tvořit kvalitní obsah, tam bylo více než dost! Jaká přednáška jí bude v paměti rezonovat ještě dlouhou dobu? A co... Číst dále »
Dle některých studií bude video v roce 2021 globálně tvořit 82 % veškerého konzumovaného obsahu na internetu. Není tedy na co čekat. Vyladěnou reklamu pro YouTube můžete mít už dnes. Stačí se řídit několika jednoduchými tipy přímo od zástupců Googlu.... Číst dále »
Většina z vás už slyšela o Amazonu jako o e-shopu, kde najdete prakticky vše, co hledáte. Věděli jste však, že na Amazonu můžete promovat své produkty prostřednictvím placené reklamy? Pojďme si ve stručnosti představit tuto reklamní platformu. Proč inzerovat produkty... Číst dále »