Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Značka je duší firmy, říkají specialistky na budování brandu

Ne každá firma buduje taky značku. Pokud ale chcete dělat byznys i marketing smysluplně a chránit tak svoje podnikání před výkyvy trhu (i trhu práce), měli byste nad tím vážně uvažovat. I v dnešní době tak můžete získat výraznou výhodu oproti konkurenci, radí specialistky na brand building Iveta Oršulíková a Zuzana Vyhnánková Brečanová.

Jsem původně grafička, takže odjakživa zkoumám vizuální prezentaci značek. Protože ráda koukám na věci v souvislostech, dostala jsem se od grafiky k marketingové strategii a nakonec i tvorbě značek, které jsem se už věnovala například v síti restaurací Ambiente. Jako konzultantka Taste Lovebrandu se starám o to, aby firmy správně vnímaly značku a budovaly její úspěch na pevných základech.

Jako hlava Taste Lovebrand se starám o všechno od poptávek přes vedení workshopů po plánování nových produktů. V onlinu jsem začínala v oblasti copy a e-mailingu. Brzy jsem ale chtěla vědět víc. Zkusila jsem si proto koordinaci marketingu pro start up, ale pak jsem zakotvila v agentuře Taste Sun. Zde jsem vymýšlela strategie pro různé typy značek a vedla oddělení sociálních médií. Ve volném čase mé srdce tluče pro potápění.

Už nějaký ten pátek jsem projekťákem v Tastu. Přestože se specializuji na digitální marketing, dělal jsem také volebního manažera občanské kandidátce Praha Sobě v pražských komunálních volbách. Staral jsem se o klienty jako HBO, Vitana, lékárny Alphega nebo Royal Canin. Rád vařím i jím, miluji kávu a svou ženu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář