Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Magazín

Vyhledat
SEOPPCAIOnline marketingSociální sítěKonferenceGoogle AdsChatGPTKonference a akceMarketing
ZačátečníkPokročilýExpert
„Share of Search je revoluční metrika,“ říká David Janoušek, specialista Taste.

„Share of Search je revoluční metrika,“ říká David Janoušek, specialista Taste.

Nejdůležitější metrika, o které jste nikdy neslyšeli (nebo snad už ano). I takto by se dala popsat metrika Share of Search vytvořená v roce 2020 Lesem Binetem a Jamesem Hankinsem pod záštitou IPA (Institute of Practitioners in Advertising). Zjednodušeně se jedná o podíl hledanosti brandových výrazů jedné značky na celkovém počtu vyhledávání brandových... Číst dále »

„Pod linkbuildingovou strategií se schovává hodně aktivit,“ říká Nikol Fialová, SEO specialista v Taste.

„Pod linkbuildingovou strategií se schovává hodně aktivit,“ říká Nikol Fialová, SEO specialista v Taste.

Jak zní definice linkbuildingu? Budování zpětných odkazů neboli linkbuilding je jednou z nejvýznamnějších off-page metod optimalizace pro vyhledávače, jejímž cílem je propagace daného webu. I tak je ale tato disciplína v rámci Česka a Slovenska velmi podceňovaná.  Linkbuilding ale není... Číst dále »

Načíst další