Vstupte do světa marketingových novinek! V podcastu vám přinášíme pravidelný přehled toho nezajímavějšího, co se momentálně v marketingu děje. Sledujeme pro vás nejnovější trendy, nástroje, kampaně i odborné rady a tipy.
Chcete vědět, jaké novinky nám přinesly poslední dva letní měsíce? Nebo se zajímáte o nové marketingové strategie, které vám pomohou získat výhodu před konkurencí? Pak jste tu správně!
Zůstaňte v obraze a využijte nejnovější trendy a nástroje pro svou práci. Pohodlně se usaďte, připravte si ledový drink a připojte se k nám na pravidelný update z marketingového světa.
Servírujeme nejzajímavější novinky
Abyste si nemuseli všechno googlit, sepsali jsme pro vás novinky z podcastu do přehledného seznamu:
- Článek – LinkedIn – Profesor Peter Fader mluví o významu dlouhodobého pohledu v B2B marketingu.
- Studie – LinkedIn – Budoucí trendy B2B marketingu.
- Článek – The Drum – Marc Pritchard z PG hovoří o změně pohledu na média a účinnost výdajů.
- Článek – Marketing Week – Mark Ritson diskutuje o sofistikovaném masovém marketingu a cílení.
- Článek – LinkedIn – Byron Sharp a jeho názor na důležitost placeného vyhledávání.
- Článek – Contagious – Jenni Romaniuk mluví o významu zlepšení zdraví značky.
- Studie – Contagious – Strategist’s Digest prozkoumává sílu kreativních mediálních umístění.
- Novinka – BrandHunters – BrandHunters končí. 🤨
- Článek – Marketing Week – Helen Edwards uvádí zásady stanovení cen.
- Článek – Marketing Week – Mark Ritson analyzuje reakci veřejnosti na reklamu Bud Light.
- Článek – WARC – Zkoumání významu měření pozornosti a jeho aplikace v marketingu.
- Článek – Marketing Week – Mark Ritson na téma kreativy (Je skutečně tak důležitá?)
- Přednáška – IPA /WARC – Trojpřednáška The 3rd Age of Effectiveness
- Článek – System 1 – The Triple Opportunity of Attention
Baví vás podcast a chcete víc? 😉 Poslechněte si novinky ze světa PPC a SEO právě teď. Nebo si poslechněte předchozí marketingové díly. 🎧
Máte pro nás zpětnou vazbu? Nebo téma, o kterém byste chtěli slyšet víc? Napište nám na e-mail redakce@digichef.cz. Těšíme se!