A je tu závěrečný díl seriálu věnovanému kanálům online marketingu. V těch předchozích jsme si ukázali: zbožové srovnávače, reklamu ve vyhledávaní, nákup v reálném čase, reklamu na Facebooku a reklama na YouTube.
Co mají společného malé e-shopy i ti největší hráči na trhu? Využívají produktové inzeráty! Pokud máte internetový obchod, produktové inzeráty jsou pro vás skvělou příležitostí, jak oslovit ještě více uživatelů a potenciálních zákazníků.
Při správném využití můžete zákazníky zastihnout ve fázi nákupního cyklu, kdy už jsou pro koupi rozhodnuti a hledají konkrétní produkt. Díky tomu jim nabídnete podrobné informace o produktech: jejich vzhled a název, jméno vašeho e-shopu a v neposlední řadě také cenu produktu.
Reklama tohoto typu poskytuje uživateli poměrně přesnou představu o propagovaném produktu ještě dříve, než vaši stránku navštíví. Tím se zvyšuje šance nákupu.
Zajímá vás, jak takové produktové inzeráty vypadají, kde se zobrazují a co je potřeba k jejich nastavení? Kamila Ornstová si pro vás připravila krátkou videoprezentaci, kde vám vše skvěle popíše.
Uvařte si kávu, nebo čas a jdeme na to!