Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Objevte produktové inzeráty! 6. díl seriálu o kanálech online marketingu

A je tu závěrečný díl seriálu věnovanému kanálům online marketingu. V těch předchozích jsme si ukázali: zbožové srovnávače, reklamu ve vyhledávaní, nákup v reálném čase, reklamu na Facebooku a reklama na YouTube.

Co mají společného malé e-shopy i ti největší hráči na trhu? Využívají produktové inzeráty! Pokud máte internetový obchod, produktové inzeráty jsou pro vás skvělou příležitostí, jak oslovit ještě více uživatelů a potenciálních zákazníků.

Při správném využití můžete zákazníky zastihnout ve fázi nákupního cyklu, kdy už jsou pro koupi rozhodnuti a hledají konkrétní produkt. Díky tomu jim nabídnete podrobné informace o produktech:  jejich vzhled a název, jméno vašeho e-shopu a v neposlední řadě také cenu produktu.

Reklama tohoto typu poskytuje uživateli poměrně přesnou představu o propagovaném produktu ještě dříve, než vaši stránku navštíví. Tím se zvyšuje šance nákupu.

Zajímá vás, jak takové produktové inzeráty vypadají, kde se zobrazují a co je potřeba k jejich nastavení? Kamila Ornstová si pro vás připravila krátkou videoprezentaci, kde vám vše skvěle popíše.

Uvařte si kávu, nebo čas a jdeme na to!

Do Taste Sun jsem přišel začátkem roku 2019. Specializuji se na výkonnostní reklamu v systémech G-Ads a Sklik. Baví mě dosahovat klientských očekávání a stále hledat nové cesty pro zvýšení stanovených cílů. Ve volném čase se nejčastěji věnuji sportu.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář