Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Rok 2019 v Taste Sun

Rok 2019 je za námi. Byl to další rok, kdy jsme byli součástí skupiny Taste, a nejen to nám přineslo velké množství práce, za kterou se teď ohlédneme, ať i vy víte, pod co všechno jsme se podepsali.

Spočítat hodiny klientské práce by bylo stejně děsivé jako sečíst počet vypitých káv, tak si pojďme připomenout to nejdůležitější a nejzdařilejší.

Začněme tím nejdůležitějším. Přivítali jsme mezi sebe tři nové kolegy. Dva specialisty na PPC a seniorní kolegyni na RTB, která to u nás pěkně rozvířila.

 

Slabé místo agenturní práce spočívá v tom, že často nemáte dost času na to, abyste dobře poznali klienta. To jsme se rozhodli změnit a minulý rok jsme podnikli spoustu exkurzí k našim klientům. Hloubkové poznání problematiky je dobré nejen pro lepší výkon kampaně, ale i pro komunikaci. A jak se ukazuje, tak i pro spokojenost specialistů. Někteří z nás strávili den na stavbě, někdo ve skladu, jiní se dozvěděli, jak se vyrábí nejen dveře, ale také děti, když čáp ne a ne přiletět.

Někdy vzdělávali klienti nás a jindy zase my je. Proběhlo několik klientských eventů, kdy jsme celé odpoledne vyprávěli o YouTube, Facebooku a několikrát i RTB. A tak díky našim přednáškám možná na světě přibylo pár dalších fanoušků online marketingu.

Protože je kapacita na konferencích a dalších akcích omezená, natočili jsme 6 skvělých videí, která jsou zatím hlavně o základech, ale v roce 2020 v nich budeme pokračovat. K tomu jsme za naše oddělení napsali 42 článků na Digichef.

Vzděláváme nejen veřejnost, ale i lidi ze světa PPC. V létě jsme vydali první PPC optimalizační manuál, který pomůže každému, kdo se chce naučit optimalizovat kampaně a pochopit, co s čím v kampaních souvisí.

Pro svět PPC jsme přinesli ještě víc. Uspořádali jsme první PPC Date, což je neformální setkání nejen pro PPC specialisty. O trochu větší akce, přesněji asi čtyřnásobně, byl PPC Restart na podzim, který jsme nejen pořádali, ale s kolegy ze SEO oddělení jsme zde i přednášeli.

Přednášíme rádi, a proto jsme poslali naši Máju do Brna na Marketing mix. Pro velký úspěch si přednášku zopakovala i v Praze. A stejně tak rádi spolupracujeme s ostatními. Holky proto mluvily na Sklik expert foru o spolupráci PPC a RTB.

Velkým úspěchem tohoto roku byla také výhra 1. místa v soutěži IEA 2019 s kampaní pro Akinu.

 

Náš PPC team vede Lukáš, kterému ke konci roku vyšel článek v Marketing & Media věnovaný marketingu budoucnosti. Kdo z vás může říct, že je na stejné stránce jako Josef Havelka?

Rok 2019 byl náročný, práci bychom měli, takže teď zbývají ty koláče. Koláčů jako takových jsme se sice nedočkali, ale alkoholových sladkostí ano. Rok 2019 jsme zakončili vánočním večírkem na Žižkovské věži. Volno pak naštěstí bylo dostatečně dlouhé na to, abychom se vrátili plní síly a mákli na překonání loňského seznamu. Tak se těšte, s čím se pochlubíme za rok.

V Taste Sun jsem začínala v roce 2017. Zkusila sem si práci ve většině systémů a na různých klientech, ale postupně jsem se začala specializovat na e-commerce, a to hlavně v Google Ads, Sklik a cenových srovnávačích. Kromě toho řeším rozvoj oddělení a spolupráci PPC s ostatními odděleními napříč Tastem. Ráda poznávám nová místa a hlavu si dokáži vyčistit hlavně při cvičení.

« Zpět na odborné články

Související články

Komentáře k článku

Napsat komentář

Dejte vědět ostatním, co na článek říkáte. Nebo máte otázky? Sem s nimi! Vaši e-mailovou adresu nikomu nedáme, nebojte.

Odeslat komentář