Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Data

Vyhledat
PPCSociální sítěOnline marketingSEOSocialFacebookGoogle AdsKonferenceInstagramReklama
ZačátečníkPokročilýExpert
Jak reportovat obchodní data?

Jak reportovat obchodní data?

V minulém článku jsme se věnovali jednomu z nejzákladnějších a nejběžnějších způsobů segmentace zákazníků – RFM analýze. Ta je velice přínosná pro téměř jakýkoliv typ businessu (obzvláště pro e-shopy). Dnes si projdeme data, která musí vyhodnocovat úplně každý – obchodní data. Jaké... Číst dále »

Nasazení RFM analýzy v praxi

Nasazení RFM analýzy v praxi

V tomto článku vám přiblížím konkrétní příklad nasazení RFM analýzy pro našeho klienta. Tentokrát se nebudeme ani v nejmenším věnovat technickým detailům. Namísto toho si projdeme zásadní business otázky spojené s touto BI implementací. Tím mám na mysli především: Proč se vůbec... Číst dále »

Načíst další