Hodnoty Taste
Je důležité začínat s myšlenkou na konec. Jinými slovy, pokud máme nějaký úkol, musíme mít i jasnou vizi toho, kam směřujeme a jaký je náš cíl. Stejně tak důležité je i vědět, jaké smýšlení a jednání nás má na cestě... Číst dále »
Je důležité začínat s myšlenkou na konec. Jinými slovy, pokud máme nějaký úkol, musíme mít i jasnou vizi toho, kam směřujeme a jaký je náš cíl. Stejně tak důležité je i vědět, jaké smýšlení a jednání nás má na cestě... Číst dále »
„Kolik mi přinese investice do SEO?" Otázka, kterou si pokládá asi každý provozovatel webu. Odpovědět na ni není snadné – SEO ovlivňuje velké množství externích i interních faktorů a pro mnohé je tak odhad přínosu v čase velká alchymie. Richard... Číst dále »
"Odešel po dvou letech, protože to tak prostě v agentuře chodí". Tuhle větu určitě znáte. Životnost specialistů v agenturách bývá opravdu krátká a jejich fluktuace vysoká. V Social media týmu jsme se rozhodli, že se pokusíme přijít na to, co... Číst dále »
V první polovině tohoto roku jsme ve spolupráci se společností Takeda a pacientskou organizací Pacienti IBD zrealizovali osvětovou kampaň pro pacienty trpící Crohnovou chorobou a Ulcerózní kolitidou (IBD). V Taste nás prvotní myšlenka kampaně velmi oslovila a společně s PR agenturou... Číst dále »
Reportáž z PPC Date #3 - 15. 7. 2021 Máme za sebou letos první opravdovou konferenci - naživo - fyzicky - s welcome drinkem - občerstvením a vším, co k našim akcím prostě už patří. Již třetí PPC Date tentokrát... Číst dále »