Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

share of search

Vyhledat
SEOPPCAISociální sítěOnline marketingGoogle AdsKonferenceMarketingChatGPTData
ZačátečníkPokročilýExpert
Jaký byl PPC Restart 2022

Jaký byl PPC Restart 2022

Již šestý ročník PPC Restartu se nesl ve znamení komplexnosti. Na podiu vystoupili řečníci napříč snad všemi disciplínami, které se PPC nějakým způsobem týkají. Mohli jsme tak slyšet přednášky o práci s daty, doporučení, na co si dát pozor na... Číst dále »

„Share of Search je revoluční metrika,“ říká David Janoušek, specialista Taste.

„Share of Search je revoluční metrika,“ říká David Janoušek, specialista Taste.

Nejdůležitější metrika, o které jste nikdy neslyšeli (nebo snad už ano). I takto by se dala popsat metrika Share of Search vytvořená v roce 2020 Lesem Binetem a Jamesem Hankinsem pod záštitou IPA (Institute of Practitioners in Advertising). Zjednodušeně se jedná o podíl hledanosti brandových výrazů jedné značky na celkovém počtu vyhledávání brandových... Číst dále »