Magazín ze světa digitálního marketingu
Pozadí vlevo Pozadí vpravo

Vyhledávání

Vyhledat
SEOPPCSociální sítěOnline marketingAIGoogle AdsKonferenceSocialFacebookMarketing
ZačátečníkPokročilýExpert
„Share of Search je revoluční metrika,“ říká David Janoušek, specialista Taste.

„Share of Search je revoluční metrika,“ říká David Janoušek, specialista Taste.

Nejdůležitější metrika, o které jste nikdy neslyšeli (nebo snad už ano). I takto by se dala popsat metrika Share of Search vytvořená v roce 2020 Lesem Binetem a Jamesem Hankinsem pod záštitou IPA (Institute of Practitioners in Advertising). Zjednodušeně se jedná o podíl hledanosti brandových výrazů jedné značky na celkovém počtu vyhledávání brandových... Číst dále »

„Pod linkbuildingovou strategií se schovává hodně aktivit,“ říká Nikol Fialová, SEO specialista v Taste.

„Pod linkbuildingovou strategií se schovává hodně aktivit,“ říká Nikol Fialová, SEO specialista v Taste.

Jak zní definice linkbuildingu? Budování zpětných odkazů neboli linkbuilding je jednou z nejvýznamnějších off-page metod optimalizace pro vyhledávače, jejímž cílem je propagace daného webu. I tak je ale tato disciplína v rámci Česka a Slovenska velmi podceňovaná.  Linkbuilding ale není... Číst dále »

Načíst další