Hodnoty Taste
Je důležité začínat s myšlenkou na konec. Jinými slovy, pokud máme nějaký úkol, musíme mít i jasnou vizi toho, kam směřujeme a jaký je náš cíl. Stejně tak důležité je i vědět, jaké smýšlení a jednání nás má na cestě... Číst dále »
Je důležité začínat s myšlenkou na konec. Jinými slovy, pokud máme nějaký úkol, musíme mít i jasnou vizi toho, kam směřujeme a jaký je náš cíl. Stejně tak důležité je i vědět, jaké smýšlení a jednání nás má na cestě... Číst dále »
Udržitelnost je stále větším trendem nejen v oblasti ekologie, ale se společností rezonují i sociální a ekonomická témata. „Dlouhodobou tendencí je, že lidé tlačí na značky, aby šly udržitelnější cestou," říká v našem podcastu Hana Fořtová, zakladatelka české značky Frusack.... Číst dále »
Za sedmero horami a sedmero řekami ležela v srdci Evropy malá země. V té zemi se jednoho dne objevila ošklivá nemoc, která odhalila, že většina firem není připravená na krizi, nemá žádný krizový plán, a tak mimořádná situace dokáže mnoho... Číst dále »
Už máte jasno, jaká by měla být vaše značka, vybrali jste nový název a grafické studio vám právě poslalo hotové logo i vizuální identitu. I když se může zdát, že je tím rebranding značky hotový, ta nejdůležitější práce ve skutečnosti... Číst dále »
Ne každá firma buduje taky značku. Pokud ale chcete dělat byznys i marketing smysluplně a chránit tak svoje podnikání před výkyvy trhu (i trhu práce), měli byste nad tím vážně uvažovat. I v dnešní době tak můžete získat výraznou výhodu... Číst dále »